In een Morgan door de regen voor een bal gehakt

Drie opvallende video's waarin niet de auto, maar de bestuurder de hoofdrol speelt en waarin zonder ook maar één woord te zeggen het pure Louwman Exclusive-gevoel naar voren komt: de nieuwe campagne van de importeur en dealer van diverse luxe- en sportwagenmerken uit Utrecht is opvallend. Met de slogan 'Invite the individual in you' vat Louwman Exclusive het gevoel samen. De video's, gemaakt in samenwerking met het team van marketingbureau More, brengen dat gevoel pakkend in beeld.

Drie opvallende video’s waarin niet de auto, maar de bestuurder de hoofdrol speelt en waarin zonder ook maar één woord te zeggen het pure Louwman Exclusive-gevoel naar voren komt: de nieuwe campagne van de importeur en dealer van diverse luxe- en sportwagenmerken uit Utrecht is opvallend. Met de slogan ‘Invite the individual in you’ vat Louwman Exclusive het gevoel samen. De video’s, gemaakt in samenwerking met het team van marketingbureau More, brengen dat gevoel pakkend in beeld.

In de video’s, waarin de merken Maserati, McLaren en Morgan centraal staan, is de hoofdrol niet weggelegd voor de auto maar voor de bestuurder. Dat zijn mensen die keuzes durven maken, die hun eigen koers varen en die willen genieten op het moment dat het hen uitkomt. In de eerste video bijvoorbeeld valt de rode Maserati Ghibli van de succesvolle zakenvrouw met haar rode pumps direct op tussen de overwegend grijze leaseauto’s. Links gaan waar anderen rechts gaan. Iedereen zal zich de vrouw herinneren die andere keuzes dan de massa maakt.

Niet kiezen

Zo ook de bestuurder van een McLaren 720S. Natuurlijk wil hij zijn dochter helpen haar hockeyteam op de plaats van bestemming te krijgen. Maar dan wel op zijn eigen manier. En dat betekent niet kiezen tussen zijn dochter of z’n McLaren, maar gewoon kiezen voor allebei. Omdat het kan.

Karakter

Arjen van Beek, managing director bij Louwman Exclusive in Utrecht, over de video’s: “Louwman Exclusive verkoopt merken met een zeer sterk individueel karakter, elk met een zeer specifieke doelgroep. Een doelgroep die maatschappelijk succesvol is, zijn hoofd boven het maaiveld durft uit te steken en waarde hecht aan vrijheid en onafhankelijkheid. Het gevoel dat daarbij past, laat zich moeilijk vertalen in tekst, maar veel beter in beeld. De video waarin een Morgan-eigenaar de stromende regen trotseert om bij zijn favoriete uitspanning een balletje gehakt te gaan eten, vat in een minuut samen wat ik bedoel: genieten op het moment dat jij dat wilt.”

De drie opvallende video’s worden door Louwman Exclusive de komende weken gelanceerd via social media. Bekijk de video’s op deze website.