scroll voor meer

Corona: welke maatregelen neemt Louwman Exclusive?

Sinds een paar weken hebben wij onze dienstverlening aangepast aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Zoals u weet worden deze richtlijnen langzaamaan enigszins versoepeld. Op basis van de meest recente berichtgeving, kunnen wij u informeren dat wij onze dienstverlening aan hebben kunnen passen naar de wijze zoals u die van ons gewend bent. Inclusief alle noodzakelijke veiligheids- en voorzorgsmaatregelen.

Onze showroom en werkplaats zijn vanaf heden weer te bezoeken zonder afspraak. Let wel: dit geldt alleen voor doelgerichte afspraken, zoals het gericht bekijken van onze voorraad of het laten uitvoeren van een reparatie of onderhoud. Recreatieve bezoeken kunnen wij helaas in het belang en de veiligheid van onze klanten en ons team niet toestaan.

Uiteraard houden we 1,5 meter afstand en volgen we alle overige adviezen van het RIVM. Het kan daarom voorkomen dat we u vragen om even te wachten bij binnenkomst, om zowel u als ons de noodzakelijke ruimte te kunnen geven.

Heeft uw auto onderhoud of een reparatie nodig?

Onze receptie ziet er momenteel anders uit door een aantal aanpassingen. Zo houden we ook hier 1,5 meter afstand en verzoeken we u uitsluitend per pin te betalen. In de werkplaats werken wij uitsluitend met beschermende materialen, zoals diverse beschermhoezen en wij maken uw auto zowel bij ontvangst als nadat wij er aan gewerkt hebben zorgvuldig schoon. Zo kunt u veilig uw auto brengen voor werkzaamheden en uiteraard weer veilig in ontvangst nemen.

In onze koffielounge hebben wij ook een aantal aanpassingen doorgevoerd, zodat ook hier de 1,5 meter afstand is gewaarborgd. Zo wacht u veilig tijdens het onderhoud van uw auto. Indien u liever niet wacht, kunt u gebruikmaken van vervangend vervoer of van onze haal- en brengservice. Wij denken graag met u mee! Maak een werkplaatsafspraak.

We hanteren verder de volgende, specifieke maatregelen:

  • Onze medewerkers nemen bij voorkeur geen plaats naast u in de auto. Indien nodig vragen wij u om achterin plaats te nemen.
    Wordt een auto bij u thuis afgeleverd? Dan maken wij gebruik van diverse voor handende zijnde beschermende middelen. Onze medewerker zal u contactloos begroeten en houdt gepaste afstand. Eventuele uitleg/toelichting over de auto gebeurt naast de auto.
  • Wij hebben de schoonmaakfrequentie binnen ons bedrijf verhoogd.
  • Onze werkplaats is op zaterdag tijdelijk gesloten, de overige openingstijden blijven voorlopig ongewijzigd.
  • We maken gebruik van beschermende hoezen op en in uw auto (bijvoorbeeld voor de stoelen en het stuur).

Komt u toch liever niet naar ons toe? Dat is geen probleem.

Ook op afstand kunnen we u in veel opzichten van dienst zijn.

  • Uiteraard kunt u via mail (info@louwmanexclusive.nl) en telefonisch (030-221 21 21) bij ons terecht met al uw vragen over nieuwe auto’s, occasions en onderhoud.
  • Al onze voorraadauto’s zijn uitgebreid gefotografeerd. U kunt de kleinste details dus online bekijken, en ook alle voertuiginformatie raadplegen.
  • Heeft u een auto op het oog? Indien gewenst presenteren wij hem u per video. Ook kunnen we, in overleg, de auto naar u toe brengen voor een proefrit.
  • Is het tijd voor onderhoud of reparatie en komt u door de huidige situatie liever niet naar ons toe? Ook dan kunnen we uw auto naar onze werkplaats brengen en weer terug naar uw adres. Daarbij nemen we steeds de extra hygiënemaatregelen in acht.
  • Wordt uw aangekochte auto afgeleverd, maar komt u liever niet naar ons toe? Ook dan kunnen wij, in overleg, uw auto aan huis leveren.

We houden de RIVM-richtlijnen scherp in de gaten en handelen er zorgvuldig naar. Bij wijzigingen passen we ons beleid zo nodig direct verder aan.

Achtergrond_formulier

Neem contact op

Maak een afspraak

Een service- of onderhoudsafspraak maakt u hier. Onze showroom is op afspraak ook buiten reguliere openingstijden te bezoeken.